Ακυρώσεις ή αλλαγές παραγγελιών από τον χρήστη γίνονται αποκλειστικά μέσω απευθείας τηλεφωνικής επικοινωνίας με το εξυπηρετούν κατάστημα και σε χρονικό διάστημα κατ’ ανώτατο δεκαπέντε (15’) λεπτών πριν τον αναγραφόμενο ενδεικτικό χρόνο παράδοσης της παραγγελίας.
Όταν το κατάστημα δεν μπορεί να εξυπηρετήσει λόγω υπερβολικού φόρτου εργασίας, διακοπής ρεύματος, τεχνικού προβλήματος, κακών καιρικών συνθηκών ή άλλων λόγων ανωτέρας βίας, ο χρήστης ενημερώνεται τηλεφωνικά και ακυρώνεται η παραγγελία του και εφόσον έχει χρεώσει την πιστωτική ή χρεωστική του κάρτα για την προπληρωμή του τιμήματος ενημερώνεται για τη διαδικασία ακύρωσης της σχετικής χρέωσης (refund).